2014. november 26., szerda

Vissza a papírhoz

Sajnos határozatlan időre szüneteltetnem kell a Háborús övezet átírását, mivel tönkrement a laptopunk.
Minden írásom, jegyzetem azon tároltam, így a hópihés vázlataimnak is annyi. Természetesen megpróbáljuk az adatokat lementeni a vinyóról, mert az írásaimnál is sokkal értékesebb képek, videók is vannak rajta a gyermekeimről.
Egyelőre azonban úgy állok, hogy gyakorlatilag az elmúlt hónap munkájának annyi, és akkor nem számoltam bele az előző verzióhoz íródott anyagokat. Természetesen ez nem állíthat meg, már berendezkedtem a gép nélküli írásra, csak egyrészt kezdhetem elölről, másrészt pedig ha el is érkezem a tényleges írás szakaszához, publikálni nem fogom tudni - már ebbe a blogbejegyzésbe is beleizzadtam, mobilról hosszabb szöveget bepötyögni nem leányálom.
Azért igyekszem néha életjelet adni magamról, illetve a HÖ alakulásáról. Addig is drukkoljatok, hogy legalább a hópihés fájljaimat sikerüljön megmenteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése