2015. január 10., szombat

Kezdődik!

Újabb egy hónap kihagyás után ismét jelentkezem :)

Jó hír, hogy tulajdonképpen készen vagyok a jegyzeteléssel, bár cseppet sem teljes, de olyan apróságok maradtak ki, amik az írási folyamat során is ráérnek, illetve majd akkor kiderül, két (három) lehetőség közül melyiket választom.
Szóval, apró szálakat kell már csak elvarrni, így még tavaly év végén nekikezdtem a nyitójeleneteknek.

Bevallom, nem ment könnyen, az első jelenetből (Darren) már a harmadik verzió van bétakézen, és remélem, erre végre rábólint :) A második megírt jelenetre (Maggie) azonban áldását adta, csupán némi csiszolásra szorul, de nem is tudom, előfordult-e már, hogy öt megjegyzésnél kevesebbel kaptam volna vissza szöveget :D Jó, csak két oldal, de tekintve, hogy Darrennel mennyire megszenvedtem (mind a mennyiség/idő tekintetében, mind a minőségben), ezt határozottan haladásnak könyvelem el, és ha megint befuccsolok Darrennel, akkor ugrok a többiekre, és vele megpróbálok egy teljesen új koncepciót.

Amivel még gondjaim vannak, azok a helységnevek, bár lassan elkeresztelek minden fontosabb országot és várost, ami szerepel a történetben. Ebben sosem voltam jó, ezért nem fogok sosem fantasy-t írni :)

És tegnap kaptam egy csodás születésnapi ajándékot a bétámtól :D (Itt is köszönöm, Hil! <3) Korábban említette már, hogy írt egy amolyan fanfictiont a Háborús övezethez, de elvesztette. Hát nemrég megtalálta, továbbírta/befejezte, és el is olvasható itt :D Még a HÖ korábbi, több sebből vérző verziójához készült, és bizony a novellában többször is említett "hihetőbb világ" érzéseim szerint erős célzás akart lenni :)

És ezzel búcsúzom is most: remélem, az új világom sokkal hihetőbbre fog sikerülni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése