2014. szeptember 7., vasárnap

És a végeredmény: NYERTEM!

Igen, lassan eltelt mennyi is? Három hét? De még mindig hihetetlen. Ezért is váratott magára a bejegyzés :)

Én nyertem meg a III. Imagine Író Kupát!

Azzal a történettel, amit két délután írtam meg (leszámítva az előtervezést), és én magam harmatgyengének ítéltem. Meglepetésként ért a dolog, mert a zsűri valóban hegyes vasvillákkal esett neki a történeteknek, és úgy gondoltam, engem szanaszéjjel fognak cincálni. Utolsónak kerültem fel, a vesztesek nyugalmával, de persze izgulósan vártam a véleményeket.
Aztán jött a pont-özön. Dicséretek jobbról-balról. Zsűritől, versenytársaktól, barátoktól. Lassan egyértelművé vált, hogy dobogós leszek, de én még mindig vártam a feketelevest, a két legkeményebben kritizáló zsűritag véleményét.
Fél órán keresztül osztottam, szoroztam, összeadtam, a többiek már gratuláltak, feketén-fehéren előttem volt a pontszámok listája, az oldal adminjai által kitöltve, de én még mindig nem akartam hinni a szememnek :D

Azt hiszem, a Kupa kellett nekem ahhoz, hogy higgyek magamban, ha csak egy kicsit is. Új löketet adott nekem a Háborús övezethez is (meg persze a kedves olvasóim is <3), ami ennek köszönhetően lassan az átírási fázis végéhez közeledik, és belevághatok a folytatásba.
És ami talán a legnagyobb lépés nekem, hogy a munkahelyemen is eldicsekedtem a győzelmemmel, illetve a novellámmal. Eddig csak az írótársaim és a szűk család tudott erről a szenvedélyemről, de most jutottam el oda, hogy Facebook-on is nyugodt szívvel posztolok az írásról, és bátran mutogatom az írásaimat kívülállóknak is :D

Külön öröm, hogy ezt a mérföldkövet kilenc nagyszerű ember társaságában léphettem át. Köszönöm, Kinda, Tulipan, AngelaRussel, Zoey, MEL, Gigi, Janet, Tira és Nocy!!!

És akkor a kérdéses történet, ha valaki kíváncsi rá :)

4 megjegyzés:

  1. Háhháá, gratula még egyszer itt is :) És örülök, hogy lett egy kis önbizalmad, nem ártott :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööööm! És remélem, ez az adag önbizalom jó sokáig kitart XD

      Törlés
    2. Úgyis ott vagyunk, ha fogytán lenne, majd tolunk beléd egy lapáttal ;)

      Törlés