2014. június 26., csütörtök

Kupa. Kupa? Kupa!!!

Igen, jelentkeztem a III. Imagine Író Kupára.
(Itt a játék leírása: http://fictions.hu/forum/viewtopic.php?f=9&t=8#p10421)
Először nagyon fel voltam dobódva, hogy meg mertem ezt lépni, és a kulcsokat nézegetve máris előhalásztam egy régebbi halovány ötletemet, amit a Kupa nélkül szerintem sosem álltam volna neki megírni. A titkos kulcs is annyira remekül beleillett, hogy teljes elbizakodottsággal álltam neki az ötletelésnek, jegyzetelésnek, világépítésnek.
Szorít a határidő, és még bétám sincs, de egyéb elfoglaltságok miatt csak a héten tudtam igazán nekiállni az írásnak. És akkor jött a pofára esés: ez nem is biztos, hogy életképes lesz.
Volt néhány homályos pont, ami a cselekményt illeti, de az ilyenekre korábban is mindig legyintettem, hogy legyen leírva az, ami biztos, és majd az a néhány momentum kialakul. Ez eddig így is volt, de most nem! Egyszerűen itt ülök a képernyő előtt, és elképzelésem sincs, mivel töltsem ki a lyukakat.
Aztán pedig a világalkotás. Annyira tuti és olyan menő a fejemben elképzelve, élő, létező, zsongó, harsány és pezsegő... De leírva? Mint egy gyenge Stephen King-utánzat, ami egy alapvetően humoros-romantikus kis szódasztori esetében elég gáz.
Alapvetően a hang megütésével van bajom, meg azzal, hogy nem tudok belehelyezkedni a történetbe.
Egyszerűen. Nem. Megy.
Úgyhogy most nagyon úgy érzem, annyi a kupás indulásomnak, és ebből nemhogy beadható novella nem lesz, de még csak minimális mértékben élvezhető történetecske sem. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése